مطالب مرتبط:
روایتی تلخ از بلایی که بر سر شیر های سنگی خوزستان آمده است
حقوق بازنشستگان کشوری کسری یک میلیونی واریز شد!
عکس | تاوان ندادن توپ به طارمی؛ پنالتی اینتر خراب شد!
تاوان ندادن توپ به طارمی؛ پنالتی اینتر خراب شد! +عکس
عکس | تاوان ندادن توپ به طارمی؛ پنالتی اینتر خراب شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 16:002024-10-24سياسي

پخش فیلم «قصه های نانوشته»؛ روایتی از یک یهودی که شیعه شد!


نشست پژوهشی «ریشه های فرهنگ و هنر مقاومت» به همراه پخش فیلم «قصه های نانوشته» در سالن جلسات حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان برگزار شد.

- پخش فیلم  قصه های نانوشته ؛ روایتی از یک یهودی که شیعه شد! خرم آباد- نشست پژوهشی ریشه های فرهنگ و هنر مقاومت به همراه پخش فیلم  قصه های نانوشته در سالن جلسات حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست پژوهشی ریشه های فرهنگ و هنر مقاومت امروز در سالن جلسات حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان برگزار شد.

در این نشست سید محمد سیف زاده مؤلف و فیلمساز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدین درویش پور محقق، پژوهشگر و استاد دانشگاه لرستان و دکتر محمد حسین جواهری (فرزند حاج فرج الله جواهری) و جمعی از فیلمسازان و هنرمندان و پژوهشگران حضور داشتند.

یهودی که از خانواده اش خواست از رژیم صهیونیستی حمایت نکنند در ابتدای نشست فیلم قصه های نانوشته که روایت زندگی (فرج الله جواهری) یهودی شیعه شده شهر خرم آباد است پخش شد و نسبت به نحوه ساخت آن و سرگذشت یهودیان و کنش آنها با ظهور انقلاب اسلامی پرداختند.

سپس سید محمد سیف زاده با اشاره به مراحل ساخت فیلم گفت: فیلم قصه های نانوشته روایت زندگی یکی از یهودیان شهر خرم آباد است که به دین اسلام گرویده و اموال خود را با نظر علما وقف انقلاب اسلامی و مر


برچسب ها: حوزه هنری انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - فرهنگ و هنر - هنر مقاومت - حوزه هنری - لرستان - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

پخش فیلم «قصه های نانوشته»؛ روایتی از یک یهودی که شیعه شد!

پخش فیلم «قصه های نانوشته»؛ روایتی از یک یهودی که شیعه شد!